Z Miszką zimowo po lesie

Sobota, 12 stycznia 2013 · Komentarze(5)
Przez ostatnie dwa dni umierałam z powodu przeziębienia, zabetonowanego noska a jak tylko temperatura spadła do tych -4 stopni, które gwarantują przyzwoitą zimę.... Przeszło mi.

Psisko moje w depresji wielkiej już było po tym tygodniu, więc odprawiłam dziś wymianę opon na kolce i wzięłam go na kurację do lasu. Nadzwyczaj udaną:

I po psiej depresji © yoasia

W lesie dziś było dość towarzysko - bardzo dużo ludzi, spotkałam nawet jednego chłopaka z rowerem ;)
Rajd zaopatrzeniowy © yoasia

Gdzie ten rowerek został tak załadowany? Albo, na torowisku które ciągnie się przez ten las, gdzie często prowadzona jest akcja "Szlachetna paczka"...
Szlachetna paczka © yoasia

albo bezpośrednio stąd...
Kopalnia © yoasia

Piszę o tym z przymrużeniem oka, bo owszem, są w Zabrzu są ludzie biedni - ale przede wszystkim jest bardzo wielu, którzy są niespotykanie zaradni ;)

I przekonałam się też dzisiaj, że jeżdżąc w SPD należy na zimę zainwestować nie tylko w neoprenki, ale także w buteleczkę rozmrażacza do zamków... Na szczęście nie boleśnie, bo jakby mi się ta nieprzypięta nóżka gdzieś ześlizgnęła,oj, by było :)
Potrzeby odmrażacz do zamków © yoasia

Jak są bardzo złe warubnki to czasami po kilkadziesiąt km robię nie wpinając się w pedały... A co do zabrzea, to takie widoku można zobaczyć w Zabrzu w okolicach ul Wiosennej...

amiga 10:01 poniedziałek, 14 stycznia 2013

W lipcu może być problem takie coś dostać, sugeruję marzec - kwiecień (posezonowe wyprzedaże).

mors 19:11 niedziela, 13 stycznia 2013

Zapiszę w kalendarzu w miesiącu lipcu - "Kupić odmrażacze po cenie 8x niższej niż zimą"

yoasia 14:32 niedziela, 13 stycznia 2013

No co ty !!! DOBRZE wiedzieć - teraz już nie poradzę, ale będę pamiętać latem :)

yoasia 14:31 niedziela, 13 stycznia 2013

Z tymi odmrażaczami to jest mistrzostwo świata w kategorii naciągania: teraz wołają po 3-5 zł za malutką ampułkę, a w marcu/kwietniu można je dostać po 50 groszy. Kupiłem sobie nawet zapas. :)

"Szlachetna paczka" ;D;D

mors 00:18 niedziela, 13 stycznia 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pangi