W tym drugim lesie

Niedziela, 13 stycznia 2013 · Komentarze(2)
Dziś, dla odmiany wybrałam się do lasu/parku w Kończycach (tego z lwami).
I naprawdę.... Nie jest duży, ale za to piękny jak nie wiem......

Park z Lwami - zimą © yoasia

Jakoś tak fajnie się tam czułam, więc dojechałam aż do wyjątkowo urokliwej w tym miejscu Rudy Śląskiej
Ruda Śląska na skraju parku z Lwami © yoasia

i przejechałam ścieżkami którymi przez ostatni tydzień chyba nie jechał nikt ;)
To ja i tylko ja © yoasia

Standardowy widok - Miszka zimą w lesie © yoasia

Gdy wracałam, po przejściu przez światła przy ul. 3-go Maja naszła mnie taka refleksja, że chyba jednak życie ułożyło mi się całkiem przyzwoicie, bo nie spędzam niedziel w takich miejscach....
Cel niedzielnych pielgrzymek © yoasia

Kolo tego parku jeździłem a zeszłym roku serki razy, nawet zatrzymywałem się w nim, ale jakoś nie korciło mnie, żeby zobaczyć co jest na jego drugim końcu.... Może jednak warto? Jak się nieco wykuruję i wrócę na rower to chyba tam zahaczę.

Każdy jest Panem swojej woli. Nie każdy widzi przyjemność w łażeniu po markecie... Unikam tych miejsc jak ognia.... W ciągu roku odwiedzam je może kilka-kilkanaście razy jak już nie mam innego wyboru

amiga 07:59 poniedziałek, 21 stycznia 2013

Nawet podwójnie przyzwoicie, bo raz, że nie w marketach, a dwa, że na rowerze! :)

mors 19:59 niedziela, 20 stycznia 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oucza