Za torebką podsiodłową

Niedziela, 26 czerwca 2011 · Komentarze(0)
Upatrzyłam sobie model torebki podsiodłowej Topeak Aero Wedge Large i pojechałam dziś jej szukać "na żywo". Jako że niedziela więc cel: sklepy sportowe w centrach handlowych.

W Zabrzu-M1 - Martes Sporcie - była tylko w wersji medium, ale mogłam sobie obejrzeć. Niestety, z każdym kolejnym centrum było coraz gorzej. W Gliwicach-Forum nie ma żadnego sklepu z akcesoriami rowerowymi. W Gliwicach-Arenie-Decathlonie były tylko maleństwa marki B-twin. Na końcu dojechałam do Gliwic-Tesco (koleżanka chwaliła że dobudowali pasaż handlowy) - tam nie było wręcz żadnego sklepu sportowego.

Jak Boga kocham, to była najdurniejsza wycieczka jaka mi się przydarzyła, objechałam 2 miasta, nie kupiłam tego co chciałam, naoglądałam się TIR-ludków (rekordzistka miała aż 2 wózki wypchane po brzegi). Z Tesco wyjeżdżałam już tak zdołowana - jakoś tak te centra handlowe nie działają mi najlepiej na nastrój... - że gdyby w radiu (jeżdżę z zestawem słuchawkowym w prawym uchu ;) ) nie puścili
tobym chyba zawróciła po wódkę a potem skręciła z ulicy Tomasza Edisona w pola i się tam zalała w trupa. Naprawdę.

Torebkę w sumie kupiłam potem w domu w sklepie internetowym. Niestety z 10 zł narzutem kosztów przesyłki, ale już NIE CHCĘ za nią jeździć....