Z pracy do pracy

Poniedziałek, 18 stycznia 2016 · Komentarze(3)
Nie mam za dużo rowerowo dzisiaj do powiedzienia. Tyle że kwiatuszki sobie kupiłam.
Otóż za niecałe dwa tygodnie kończę 35 - powtarzam słownie: trzydzieści pięć - lat. Aż. Zdałam sobie sprawę ( w tym wieku człowiek z wielu rzeczy zaczyna sobie zdawać sprawę ;) ) że cały czas kupuję kwiaty tylko na czyjeś śluby i pogrzeby.
Więc weszłam dzisiaj do kwiaciarni i poprosiłam o jakiś bukiecik DLA SIEBIE. Że mam urodziny niedługo i że czemu tylko na te śluby i pogrzeby. Spotkałam się z pełnym zrozumieniem i dostałam taki oto urodzinowy bukiecik. Poczułam się 10 lat młodziej :D

Urodzinowy bukiecik
Urodzinowy bukiecik © yoasia

No i jak już jesteśmy przy robieniu czegoś dla siebie, z dedykacją dla wszystkich Bikerek. Tak powinny wyglądać reklamy dla młodych dziewczyn. Wszystkie, bez wyjątku ! Po 40-stce, to kobieta sobie może wybierać czy chce jeździć na rowerze czy nakładać "szanel na ryja" jak mawiają moi ukochaniu Abstrachujowcy.
 Ale nie karmmy na Boga młodych dziewczyn reklamami z wyretuszowanymi do bólu modelkami !