Weekend w Strzelcach Opolskich

Sobota, 9 stycznia 2016 · Komentarze(1)
Kategoria Przyjemności
Po Nowym Roku wybrałam się do rodziny do Strzelec Opolskich.
Pojechałam bez roweru, ale serce nie sługa :) Zamiast chodzić po mieście piechotą dostałam rower od cioci. I to nie byle jaki....

Damka
Damka © yoasia

Na takim rowerze jeszcze nie jeździłam nigdy. Na sobie miałam nie sportową kurtkę a granatowy płaszczyk, więc pasowało :) Najpierw pojechałam do serwisu kupić pompkę, zostałam potraktowana naprawdę po królewsku. Mój rower został wprowadzony, napompowany, wyprowadzony i..... Zniesiony ze schodów. Przypomniałam sobie te wszystkie chwile w górach jak targałam swoje rowery, czasem nawet na plecach.... Dziewczyny, jeśli zastanawiacie się nad kupnem takiego rowera - WARTO :D
Jak przyjadę znów na wiosnę, to koniecznie muszę go znów wziąć na miasto :)

Zima taka ogólnie dziwna - tu śnieg i lód, zaraz obok trawa ;)

Park Strzelecki tej dziwnej zimy
Park Strzelecki tej dziwnej zimy © yoasia

A to strzelecki basen, który bardziej przypomina pałacyk niż pływalnię. No, jakie miasto taki basen.
A w środku sauna - obowiązkowy punkt odwiedzin zimowych rowerzystów.