Dzień Życzliwych Ludzi

Czwartek, 24 marca 2011 · Komentarze(7)
I jaka piękna tragedia eeech!

Jechałam do pracy. Jechałam po równym, mostkiem nad parkiem Dubiela i nagle STRZELIŁO i rower po prostu sam stanął w miejscu. Łańcuch był rozerwany, nawinięty na kasetę jak niteczka na szpulkę, ogniwa powyginane i dosłownie ponadziewane na szprychy...

I zaczęłam się z tym mordować. W męce powyciągałam ten łańcuch, usunęłam najbardziej rozszczepione ogniwo (połamałam przy tym skuwacz niestety) i zacięłam się na założeniu spinki. Nie potrafiłam tego zrobić i tyle. Ja się zacięłam ale uruchomił się ciąg ludzkiej życzliwości.
Nie napiszę o 2-óch facetach którzy mi przejechali za plecami nawet się nie obejżawszy.
Napiszę o pani, która pewnie nie znała się na rowerach wcale a wcale ale po prostu zatrzymała się żeby wyrazić zatroskanie.
Napiszę o dwóch chłopakach w niebieskich firmowych ubrankach jadących razem na małym składaku (jeden pedałował a drugi dosłownie stał na bagażniku), którzy mnie sami zaczepili i zaproponowali że mi tą spinkę założa ( i założyli :) )
Napiszę o panu z hali produkcyjnej który, gdy przyszłam upieprzona po łokcie z prośbą o troszkę pasty BHP podarował mi całe pudełko "na zaś".
Napiszę o koledze z pracy, który dobrowolnie odszedł od komputerka i elektroniki i sam upieprzył się po łokcie nad tym łańcuchem (choć nie do końca w słusznym kierunku, ale zdecydowanie liczą się chęci).
Napiszę o Marciniektóry ze zdjęć zrobionych komórką (!) wydedukował co tam się dokładnie stało, że przerzutka się obróciła na ramie i pomógł mi wyprostować co się dało.
Napiszę o moim serwisancie, który gdy następnego dnia się zjawiłam z rowerem mimo że miał jakąś pilną robotę (a było już po 17-stej) to nie dość że poświęcił mi kupę czasu dobierając napęd to jeszcze pomógł mi go dobrać tak żebym zapłaciła za to wszystko naprawdę jak najmniej (nawet odwiódł mnie od droższej przerzutki co już jest zachowaniem rzadko spotykanym ;) ).

Jazda z powrotem do domu była, hmmmm 8 km/h to chyba tak max ;)

Poważnie ? Coś mi się wydaję, że jakby zrobić statystyki to pewnie 99,9% rowerzystów ma taki numer za sobą ;)

yoasia 21:05 niedziela, 27 marca 2011

btw. też podobny numer odwaliłem co Abarth. Pojechałem do pracy i przypiąłem rower do stojaka pod biurowcem. Po 8 godzinach z roboty, dokładnie w momencie kiedy miałem wychodzić z biura doznałem olśnienia, że zapomniałem kluczyka :) Tramwajem do domu po klucz i z powrotem do roboty po rower ;)

siwy-zgr 21:02 niedziela, 27 marca 2011

Dadasik - przeczytałam wpis Abartha - straszne ale i śmieszne :) Ja w podobnej sytuacji kiedyś byłam (zostawiłam po prostu kluczyk w domu i pojechałam do sąsiedniej dzielnicy do biblioteki) to poszłam na komisariat i przysięgałam policjantowi że jestem właścicielka, że mogę dowód osobisty pokazać a rower jest w bazie pojazdów tylko niech on mi coś da do przecięcia tej linki!

yoasia 20:57 niedziela, 27 marca 2011

Hehehehe :) Czyli to, co też Ci z grubsza mówiłem ;) Niszczyciel jesteś i tyle :)

siwy-zgr 20:57 niedziela, 27 marca 2011

:) Marcin - nie napisałam w treści wpisu jaki opiernicz dostałam od serwisanta - ale w komentarzu napiszę, bo normalnie to komentarzy nie widać ;)

Ta korba wydawała mi się taka bardzo koronkowa i z wywieszonym ozorem wracam i mówię mu, że ja chciałam w tym roku 5 tys. zrobić i czy ona wytrzyma
a serwisant spojrzał na mnie i cytuję:
"Wie Pani, ja wychodzę z takiego założenia że JAK SIĘ NAPĘD PORZĄDNIE CZYŚCI (!) to nawet najniższej klasy sprzęt wytrzyma parę tysięcy kilometrów".

yoasia 20:54 niedziela, 27 marca 2011

No to miałaś przygody ..... nie zazdroszczę. Niestety, w naszym kraju tak jest, że nikt się nie obejrzy. Jak Abarth kradł swój rower spod sklepu, to nikt nie zwrócił uwagi :)

DaDasik 20:49 niedziela, 27 marca 2011

Cieszę się, że Peżo wraca do świata jeżdżących i sprawnych rowerów. Cieszę się także, że mogłem pomóc :) Polecam się na przyszłość ;) Tylko już "nie psuj" tyle heheh :)

siwy-zgr 20:48 niedziela, 27 marca 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ienap