(problem był w tym, że przy tej ramie mojej to muszę kupić hamulce o dłuższym zasięgu ramion niż ten jaki jest teraz standardem)

yoasia 01:38 niedziela, 20 lutego 2011

:D No właśnie dzisiaj na allegro kupiłam hamulce szosowe i prawie napisałam sprzedawcy w mailu że proszę o możliwie szybką wysyłkę bo "muszę eksploatować rower, który w tych warunkach wolałabym eksploatować jak najmniej" ;) (koniec końców napisałam po prostu że już mi stare hamulce nie działają).

Ogólnie to fajnie było wsiąść na taki nowy rower bo przypomniało mi się jak co dobrze powinno działać, więc jakoś porządnie tego mojego Peugeota zrobię. Dziś np. nauczyłam się że porządne hamulce to szybszy czas dojazdu na dworzec (po prostu można się bez obaw bardziej rozpędzić ;) ) i zamiast w ciemno kupować jakieś bóg wie ile eksploatowane Shimano - dorwałam komplet nowiutkich Tektro "średniej półki".

yoasia 01:36 niedziela, 20 lutego 2011

No coś Ty, nie katuj go w taką pogodę. Zbyt piękny jest :)

siwy-zgr 23:49 sobota, 19 lutego 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obser