Do Katowic

Niedziela, 2 stycznia 2011 · Komentarze(8)
Kategoria Przyjemności
Rowerem - pociągiem - rowerem.

Na peronie miałam okazję zobaczyć na własne oczy legendarne przyjazdy TLK na które, cytuję kolej,"mimo że się ludzi prosi, żeby przekładali podróże na inne terminy to oni i tak wybierają te najbardziej przeładowane połączenia" (sic!). Do tych ludzi przyjechał totalnie załadowany (łącznie z korytarzami) pociąg z 3-4 wagonami drugiej klasy i chyba 1-dnym pierwszej...
Nadjeżdża pociąg TLK © yoasia

Po jakichś 15 minutach UPYCHANIA się po możliwych kątach wagonów reszta osób z jak najbardziej zasłużonej wściekłości po prostu stała tak nie pozwalając pociągowi ruszyć:
Nadjeżdża pociąg TLK [cd] © yoasia

Jak się sytuacja zakończyła - nie wiem. Mój pociąg zdążył opóźniony przyjechać, poczekać coby poprzepuszczać inne i odjechać...

Widziałam też już w części zburzony dworzec PKP - piorunujący widok... Tak wygląda coś co ten dworzec burzy (źródło gazeta.pl)...

Nooo - ja też zdębiałam Alistar - i wyboraź ty sobie, że to jeszcze było powiedziane na wizji w którymś z wydań czołowych wiadomości (już nie pamiętam czy Fakty TVN, czy Wiadomości TVP)...

yoasia 07:00 piątek, 7 stycznia 2011

Cytat mnie powalił...

alistar 20:02 czwartek, 6 stycznia 2011

Na żywo w akcji nie widziałem, ale jeszcze kilka kielichów im zostało, także może zobaczę:)

wolfik 21:44 środa, 5 stycznia 2011

Wolfik, a widziałeś może te słynne "nożyce" na żywo?

yoasia 15:39 środa, 5 stycznia 2011

Marcin - nooo - bo ty mieszkasz w Warszawie a tam na dworcach dzieją się rzeczy ponoć największego kalibru...

yoasia 15:35 środa, 5 stycznia 2011

Ja też miałem dzisiaj przejażdkę pociągiem, po tym co sie ostatnio słyszy, trochę się bałem:) A tu bilet kupiłem w 2 minuty, pociag punktualnie, grzeją, było gdzie usiąść, powrotny też punktualnie, tu już w ogóle luksus, bo nowy pociag i pusty. I do tego biletów nie sprawdzali:)

A zburzony częściowo dworzec w Katowicach naprawdę robi wrażenie, wygląda nawet trochę tak jakby nie był celowo burzony, a zawalił się przez śnieg na dachu.

wolfik 22:50 wtorek, 4 stycznia 2011

Ludzie zachowują sie jak małe dzieci...

kundello21 23:47 poniedziałek, 3 stycznia 2011

Przynajmniej na fotkach nie wygląda to strasznie. Byś zobaczyła kursy relacji Warszawa - Łódź, TOTALNY KOSMOS :) W godzinach 16-19 w piątki wejście do pociągu graniczy z cudem. Później jest troszkę luźniej.

siwy-zgr 23:47 poniedziałek, 3 stycznia 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ymokr