Peugeot - skradziony

Wtorek, 1 marca 2016 · Komentarze(8)
Wczoraj straciłam Peugeot'a - zniknął spod pracy w ciągu dnia, z Katowic, ul. Sobieskiego (Centrum).
Szlag.

Jeśli ktokolwiek zobaczy ten rower "zaparkowany gdzieś na mieście", bardzo proszę o kontakt z policją i zgłosić że widziano rower podobny do skradzionego i moje nazwisko: "Joanna Śledzik"

(Kradzież została zgłoszona na Komisariacie VI w Katowicach)

Szlag i dno.
Peugeot - zdjęcie aktualne

Peugeot - zdjęcie aktualne © yoasia
Peugeot - zdjęcie archwilane - teraz obręcze są czarne, opony zielone a kierownica czarna
Peugeot - zdjęcie archiwlane - teraz obręcze są czarne, opony zielone a kierownica czarna © yoasia

[mors] - też przypuszczam że "na zamówienie" był skradziony.

yoasia 21:09 piątek, 4 marca 2016

[oelka] - przeglądam sobie olx i allegro - ale co mnie to nerwów kosztuje, to lepiej nie mówić

[barklu] - przypięty był grubszą linką, ale stał prawie że pod okiem kamer, przy biurowcu, w psim, obszczanym i nie tylko zaułku w chaszczach bluszczu, obok chodzą parkingowi
Ma też do bólu obtłuczony lakier.
A jednak zginął

tomekoko dzięki

yoasia 21:07 piątek, 4 marca 2016

kosma - dzięki wielkie ! Wgrałam dodatkowe aktualne zdjęcie (niestety nie widać na nim dobrze ramy)

yoasia 21:04 piątek, 4 marca 2016

Straszne :( Wrzucam na Facebooka (trochę znajomych mam więc może coś, ktoś).
Pozdrawiam!

kosma100 04:43 piątek, 4 marca 2016

Bardzo to przykre, szczególnie gdy się człowiek przyzwyczai do takiego pojazdu.
Warto sprawdzać też aukcje w portalach internetowych. Ewentualnie targi różnych staroci czy giełdy samochodowe. Bo w tam też może wypłynąć.

oelka 22:08 czwartek, 3 marca 2016

Wielka szkoda :( Czym był przypięty?

barklu 18:12 czwartek, 3 marca 2016

Podłość ludzka nie zna granic! Szok, tym bardziej że to przecież był klasyk, kto by się spodziewał... to może sugerować, że kradł jakiś koneser...

Ja swojego górala często zostawiam bez zapięcia (a monocykle zawsze :) ) bo wydaje mi się, że jest za stary dla złodziei...

Strasznie mi przykro bo wiem, że dla Ciebie, podobnie jak dla mnie, stary rower to coś więcej niż tylko stary rower... ;)

Pociechą jest, że na tak rzadki rower łatwiej będzie trafić...

mors 23:32 środa, 2 marca 2016
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa umies